Workouts

Vi erbjuder flera pass i veckan med workouts i form av cirkelfys och crossfight.

Ett medlemskap som går att köpa separat eller som ett tillägg på thaiboxningsmedlemsskapet.

Du kommer inte bli besviken!

Cirkelträning

Pass som hålls i gymmet, det är uppbyggt på stationer där du jobbar efter egen förmåga med olika övningar.

Cross fight

Cross fight är ett härligt och energifyllt pass där det är slag och sparkar blandat med crossfit övningar.

Energifylld träning

Det krävs inga förkunskaper utan man anpassar passen så de passar alla nivåer.

Workouts:

EMOM

Every Minute on the Minute
I detta högintensiva pass utför du en övning i början av varje minut. Efter att ha slutfört övningen har du resten av minuten till vila. Därefter börjar nästa minut med en ny övning. Perfekt för att bygga styrka och uthållighet i en tempofylld träningsform!

AMRAP

As Many Rounds/Reps As Possible
Utmanande och tempofyllt! Här gäller det att göra så många varv eller repetitioner som möjligt av ett antal övningar under en bestämd tid. Passet är både en test av din styrka och kondition, och du pushar dig själv till max i varje omgång. Anpassa intensiteten efter din nivå – du tävlar bara mot dig själv!

Tabata Power

Högintensivt och explosivt! I detta pass kör du olika övningar i klassiskt Tabata-upplägg: 20 sekunders maximal insats följt av 10 sekunders vila, upprepade 8 gånger per övning. När en hel Tabata-omgång är klar byter du till nästa övning. Perfekt för dig som vill förbättra både styrka och kondition på kort tid! Givetvis sätter du ditt eget tempo, och du tävlar mot dig själv.

Bodyweight Challenge

En utmanande träningsform där du använder din egen kroppsvikt för att bygga styrka, smidighet och uthållighet. Genom dynamiska övningar som armhävningar, pull-ups och squats jobbar du igenom hela kroppen. Passet passar alla nivåer och är perfekt för dig som vill förbättra kroppskontroll och funktionell styrka!

Ultimate Strength

Bygg maximal styrka med hjälp av fria vikter som skivstänger, hantlar och kettlebells. I detta pass fokuserar vi på stora, effektiva lyft som tränar hela kroppen och förbättrar både stabilitet och muskeluthållighet. Perfekt för dig som vill ta din styrketräning till nästa nivå!

Cross Fight

Ett intensivt och funktionellt pass som kombinerar kampsportstekniker med styrketräning. Vi varvar slag och sparkar med styrkeövningar inspirerade av CrossFit, där du tränar med hög intensitet för att bygga explosivitet och uthållighet. Perfekt för dig som vill förbättra både kondition och styrka genom kraftfulla och dynamiska rörelser!

Cirkelträning

Cirkelträning 15+

TIllgång till gymmet genom bokning
mellan 05.00 – 10.00
Mecenatkort krävs för studentpris

BUNDET

AUTOGIRO

499 SEK / MÅN
399 SEK / MÅN (STUDENT)
12 mån bindningstid

OBUNDET

AUTOGIRO

599 SEK / MÅN
499 SEK / MÅN (STUDENT)
3 mån uppsägningstid

KLIPPKORT 10X

FYSPASS 15+

1500 SEK
EJ TILLGÅNG TILL GYMMET

Se allmänna villkor

Se autogiro villkor

Fightas med kärlek, fightas med ödmjukhet!