Ny medlem? Välkommen till oss!

Här är allt du behöver veta, läs igenom allt på denna sida så du inte missar viktig information.

Var hittar jag info, nyheter
och erbjudanden?

Följ oss på Instagram och Facebook för att ta del av de senaste nyheterna och uppdateringarna!

När är de olika
träningspassen?

För mer information om våra olika träningspass, gå vidare till schema på vår hemsida!

Alla träningspass ska alltid
bokas via Gym Control

Du behöver boka alla önskade pass för att kunna träna. Ladda ner appen Gym Control eller via denna länk: www.gymcontrol.se

Viktig information

Gäller medlemskap från 15 år.
Senast en vecka efter att du registrerat ditt medlemskap kan du logga in i vårt bokningssystem, Gym Control.
Nästa tillfälle du kommer in efter registrering kan du hämta ut ett passerkort mot en deposition på 50kr, kortet är personligt och behövs för att checka in på passen.
Obs. Bokning är obligatoriskt för alla medlemmar över 15 år.

För att komma igång följ stegen nedan:

Hur bokar jag ett pass?

Vad behöver jag för utrustning?

Som nybörjare så kommer du under terminen behöva följande utrustning och träningskläder:

Shorts/tights & t-shirt
Boxningshandskar
Benskydd
Tandskydd
Susp (kille)
Lindor (rekommenderas för att undvika handledsskador)
Vid sparring behöver tjejer handskar med 12–14 oz.
Killar använder handskar med 16 oz.